...................................................................................................

Salam semua. Ceria tak hari ni? Kalau tak berapa nak ceria, you have come to a right place. Ketuhar ShaAz baru dilancarkan dan menyediakan MACARON enak untuk anda nikmati. Manisnya MACARON ini... Well, MACARON memang la manis. Kalau tak manis tak la dia jadi pemanis mulut. MACARON adalah sejenis manisan yang berasal dari Perancis. So, bersempena pembukaan Ketuhar ShaAz.. anda boleh menikmati MACARON yang sedap ni dengan harga yang berpatutan. So, apa lagi? Jom la order.

...................................................................................................

2.07.2012

Macaron Again

Salam semua. Its been a while sampai bersarang blog ini kan? I've been baking in my little kitchen memenuhi permintaan dan tempahan sehingga sulit sekali mencari masa untuk edit gambar-gambar dan post di sini. Malam ini baru berkesempatan. Well here some pictures of macaron yang ditempah oleh Cik Intan sempena majlis petunangannya last Saturday. 4 Feb 2012.... 

Macaron for Goodies Bag

Yang ini pulak sebagai hantaran

Thanks dear for the order. Btw, filing yang diminta adalah... Chocolate Ganache, Caramel, Lemon Buttercream dan Strawberry. Alhamdulillah she said dia sangat-sangat berpuas hari. Thanks again. Muah muah muah... Esok malam I'll update lagi k. See ya. 

No comments:

Post a Comment