...................................................................................................

Salam semua. Ceria tak hari ni? Kalau tak berapa nak ceria, you have come to a right place. Ketuhar ShaAz baru dilancarkan dan menyediakan MACARON enak untuk anda nikmati. Manisnya MACARON ini... Well, MACARON memang la manis. Kalau tak manis tak la dia jadi pemanis mulut. MACARON adalah sejenis manisan yang berasal dari Perancis. So, bersempena pembukaan Ketuhar ShaAz.. anda boleh menikmati MACARON yang sedap ni dengan harga yang berpatutan. So, apa lagi? Jom la order.

...................................................................................................

7.08.2012

Caramel Moist Chocolate Cake

Caramel Moist Chocolate Cake

Salam semua. It's been quite sometime saya tak update. Mana tak nya... saya busy dengan hal-hal perkahwinan, pindah rumah, mengemas dan sebagainya. Langsung tak sempat nak baking. Ada baking pun, saya tak sempat nak ambil gambar dan post entry. Terlalu pack masa. Tapi alhamdulillah, berjaya juga saya berasapkan dapur Ketuhar ShaAz dengan membuat cake ni. "Caramel Moist Chocolate Cake" sedap dimakan... enak sekali... 

Ini merupakan cubaan pertama saya. Lebihan kuning telur yang saya gunakan untuk buat macaron.. saya adunkan menjadi cake ini. Alhamdulillah.. cubaan pertama yang menjadi. Husband saya pun suka. Disebabkan banyak sangat cake ni untuk kami berdua makan, saya hantar sedikit ke rumah mertua dan adik ipar. Ada suku lagi di rumah... untuk dimakan malam nanti.

Kalau ada sesiapa berminat nak order boleh la beritahu saya. InsyaAllah next post.. saya akan tunjukkan gubahan macaron untuk hantaran tunang yang ditempah oleh kawan saya. Till my next post.... ^_^

No comments:

Post a Comment