...................................................................................................

Salam semua. Ceria tak hari ni? Kalau tak berapa nak ceria, you have come to a right place. Ketuhar ShaAz baru dilancarkan dan menyediakan MACARON enak untuk anda nikmati. Manisnya MACARON ini... Well, MACARON memang la manis. Kalau tak manis tak la dia jadi pemanis mulut. MACARON adalah sejenis manisan yang berasal dari Perancis. So, bersempena pembukaan Ketuhar ShaAz.. anda boleh menikmati MACARON yang sedap ni dengan harga yang berpatutan. So, apa lagi? Jom la order.

...................................................................................................

9.19.2012

Mini Moist Chocolate Cake

Salam,

Lama sudah tiada update. Raya hari itu kami agak sibuk menyiapkan tempahan untuk kek, dan biskut raya. Tak sempat nak promote di blog pon. Maaf yang teramat sangat.

InsyaAllah kami akan selalu-selalu update. Dengan kecanggihan dunia hari ini, semakin mudah untuk kami update blog bisnes kecil ini.

Hari ni kami nak kongsikan menu baru. Iaitu mini moist chocolate cake. Kelebihan menu ni ianya kecil dan senang di makan. Tak ada la isu sepah sepah di lantai ataupun potongan kek yang tidak sama. Semuanya sama saiz. Comel dan sekali ngappp je....

Saiznya yang mini amatlah bersesuaian untuk pemanis bagi malis hari jadi atau kenduri tahlil ataupun open house. Juga untuk dijadikan menu tambahan
dbagi candy table di majlis perkahwinan. Mini moist chocolate cake ini di buat istimewa sekali dengan filing filing yang pelbagai yang terdiri daripada peanut, caramel, vanilla cream, lemon buttercream, chocolate dan macam-macam lagi. Selamat mencuba dan jangan lupa order tau.


No comments:

Post a Comment