...................................................................................................

Salam semua. Ceria tak hari ni? Kalau tak berapa nak ceria, you have come to a right place. Ketuhar ShaAz baru dilancarkan dan menyediakan MACARON enak untuk anda nikmati. Manisnya MACARON ini... Well, MACARON memang la manis. Kalau tak manis tak la dia jadi pemanis mulut. MACARON adalah sejenis manisan yang berasal dari Perancis. So, bersempena pembukaan Ketuhar ShaAz.. anda boleh menikmati MACARON yang sedap ni dengan harga yang berpatutan. So, apa lagi? Jom la order.

...................................................................................................

7.26.2012

Lemon Buttercream Macaron


Salam... for the last few weeks, saya busy dengan kerja dan juga busy berbaking. Ada tempahan yang harus saya siapkan. Alhamdulillah... masih ada yang sudi nak menempah macaron dengan saya. Terharu sangat. Malah saya bersyukur ada beberapa regular customer yang akan order terutamanya untuk tempahan hantaran. Thanks for all the support. 

Ni saya nak kongsikan hasilnya...

Tadaaaa

23 pcs of macaron. It supposed to be 24 pcs for this casing.. 
but I make it bigger this time to make it looks more yummy.


The close up... comel kan???

This one is special edition... mini macaron in special casing. 
You can choose the colour if you want.

Kalau ada sesiapa nak tempah dengan saya... jemputlah. Jangan segan-segan tau. Hehehe.



No comments:

Post a Comment