...................................................................................................

Salam semua. Ceria tak hari ni? Kalau tak berapa nak ceria, you have come to a right place. Ketuhar ShaAz baru dilancarkan dan menyediakan MACARON enak untuk anda nikmati. Manisnya MACARON ini... Well, MACARON memang la manis. Kalau tak manis tak la dia jadi pemanis mulut. MACARON adalah sejenis manisan yang berasal dari Perancis. So, bersempena pembukaan Ketuhar ShaAz.. anda boleh menikmati MACARON yang sedap ni dengan harga yang berpatutan. So, apa lagi? Jom la order.

...................................................................................................

12.10.2011

Pavlova

Masa family datang ke KL bulan lepas, saya cuba-cuba buat Pavlova untuk dihidangkan kepada keluarga. Maklum lah... cuti sekolah... anak-anak buah pun ada. Budak-budak kan suka strawberry... Saya buat Pavlova dan upload gambar ke Facebook. Kebetulan kawan saya suka Pavlova ni. Bila dia tengok gambar yang saya upload terus dia tanya... Berapa saya jual. Saya beritahu dia... Pavlova ni saya buat suka-suka je. Tak jual pun sebab kosnya agak mahal. Rata-rata saya survey ada yang jual sehingga RM120. Uishhhh... Nak dijadikan cerita... dia minta bagi sebutharga sebab dia nak order... Maka setelah saya mengira dan mengira maka dia bersetuju dengan harga saya. Bagi topping Strawberry dan Kiwi harganya adalah RM55. Nak tengok tak Pavlova saya ditempah ni? Jeng jeng jeng....

Pavlova with Strawberry and Kiwi topping

Pavlova ready to go....

Thank Yan for the order. Sesiapa yang berminat nak order boleh la emai/call/sms saya. Oh... sebelum terlupa... Pavlova ni kalau nak order.. tiada khidmat penghantaran. Self pick-up ye. ^_^

No comments:

Post a Comment